Producten

Sluiten ×

Hulp & Advies

Hoe plaats ik een bestelling

  • Doet u aan prijsvergelijking?
    Wij controleren elke dag de prijzen in heel Europa, wij vergelijken de prijzen met die van alle Europese verkopers, voor de volledige prijsvergelijkingsvoorwaarden kunt u de prijsvergelijkingspagina hier bekijken: Bekijk prijsmatchpagina
  • Biedt u kortingscodes aan?
    Wij geloven in het aanbieden van kortingen het hele jaar door en de hele tijd, daarom bieden wij geen kortingscodes aan, want wij zijn al afgeprijsd. Wees u bewust van kortingscode-websites die nep-coupons en -codes aanbieden, zij proberen gewoon uw verkeer als gebruiker te winnen en deze codes zullen op onze website niet werken.
  • Kan ik op rekening betalen?
    Wij bieden geen financiering aan, als u een aankoop wilt financieren kunt u het beste met uw bank praten, die u betere tarieven kan bieden dan een financieringsmaatschappij via een retail website.
  • Het product is niet op voorraad, wanneer komt het terug?
    Als wij een leveringsdatum hebben zullen wij die op de website zetten, als u wilt dat wij u een richtdatum geven dan kunnen wij die geven en kunt u contact met ons opnemen via e-mail of live chat. U kunt nog steeds een bestelling plaatsen op de website voor producten die niet op voorraad zijn, voor het geval het nieuw gelanceerde producten zijn en de voorraad beperkt is.

Na het plaatsen van uw bestelling

  • Wat is mijn levertijd?
    De levering is 3-5 werkdagen, afhankelijk van uw locatie, voor meer informatie kunt u de leveringspagina hier bekijken: Bekijk leveringspagina
  • Is mijn pakje verzekerd in geval van vermissing of beschadiging?
    Ja alle pakketten zijn verzekerd tegen vermissing of beschadiging, maar wij verpakken de pakketten zo dat ze niet beschadigd kunnen worden tijdens het vervoer, mocht de zeldzaamheid zich voordoen dat het pakket vermist is, dan sturen wij u natuurlijk een vervangend pakket.
  • Ik ben van gedachten veranderd en wil de bestelling annuleren. Hoe kan ik dit doen?
    U kunt uw bestelling annuleren en een terugbetaling krijgen als het pakje niet verzonden is. Als het pakket wel verzonden is zullen wij proberen het pakket terug te roepen zodat u uw geld terug kunt krijgen, als dat niet lukt mag u het terugsturen voor een terugbetaling.
  • Ik heb me bedacht en wil een ander product. Hoe kan ik dit doen?
    U kunt naar een ander produkt omruilen, als het pakket niet verzonden is. Als het pakket verzonden is, zullen wij proberen het pakket terug te roepen zodat u een ander product kunt krijgen, als dat niet lukt, kunt u het ruilen.

Nadat u uw bestelling ontvangen hebt

  • Ik heb een kopie van mijn factuur nodig. Hoe kan ik die krijgen?
    Als u uw factuur mist, neem dan contact met ons op en wij sturen u een factuur per e-mail.
  • Mijn product is defect, wat moet ik doen?
    Als uw product defect is, neem dan contact met ons op, als het binnen 14 dagen is, bent u een vervanging verschuldigd, als het na deze periode is, bent u een reparatie verschuldigd tot 5 jaar na de aankoop. Voor meer informatie kunt u de nazorgpagina hier bekijken: Bekijk nazorgpagina
  • Moet ik mijn product registreren?
    Ja u moet het product registreren voor de garantie, doet u dat hier: Bekijk registratiepagina